Küsimusi? Tähelepanekuid? Kirjutage mulle - Brituoma@live.com !

May 20, 2011

Kes mu päikese ära kaotas?





Mimmu : aga jah sa oled selline nagu teised ei ole . ja ma ei suuda seda pikemalt öelda sest see oleks mõttetu kuna mõte jääks samaks.

Armas sinust, mu hulluke.


Nii. Täna ärkasin ma uksekella peale ja kui ma vaatama läksin oli seal kohver ja kohvri peal oli konn, kellel oli suus kiri " Mina olengi sinu Prints mustal kohvirl".Kohvris oli sada miljonit eurot ja konn muutuski lõpuks kenaks meheks.Praegu seda kirjutades olen ma Malaisias palmide all ning teenrid teevad oma lehvikute abil kõik, et mul liiga palav poleks.Või siis mitte...


Igastahes.

Maailm lõpeb maikuus
siis kui otsa saand on rumm
maailm lõpeb maikuus
siis kui põleb kõrts ja kõik on täis
Maailm lõpeb maikuus
siis kui kõrtsis lõhkeb pomm
maailm lõpeb maikuus
lõpeb maikuus
lõpeb maikuus



Näete nüüd! Mitte mingi piibli-friik ei pannud paika, millal maailm lõppeb, vaid see oli meie oma Trubetsky " Maailm lõppeb maikuus". Armas laul.
Teeme korraks näo, et täna lõppebki kõik see tsirkus ära. Kuidas peaks oma viimase päeva veetma? Kas nii nagu oma esimesegi - emaga? Või minuteid lugedes viskit kurgust alla lastes? Solarise pingil elu otsides? Toredad mõtted küll, aga kõige parem oleks siiski osta paat ning ootada,millal laava tuleb, et viimast korda veel sellepeal sõita. Onju.
(Idiootsus !!!!!!)



Aga muidu kui kõik koleda välje jätta läheb mul hästi. Vahepeal käisin jälle koolis teistel seljas elamas(otseses mõttes) ja niisama seda koledat aurat nautimas. Täna ärkasin ma kell 3 ja käisin 3 korda maarjamäel. Ma arvan,et mul pole elu. No aga teil ka ei ole. Muidu te ei loeks teiste omasid.
:)


/ Silmad kinni, silmad lahti
Olid siin, ja polnud ka /




Kuna see (võib-olla)on mu viimane postitus, siis ma tunnistan üles, et ma armastan tegelikult teid kõiki! Ja mulle maitsevad seened.





*äöäöäääöä*

1 comment:

  1. Viimane postitus?? Nalja teed? Täitsa jobuks läksid? :D:D Ei tee seda meile :(

    ReplyDelete