Küsimusi? Tähelepanekuid? Kirjutage mulle - Brituoma@live.com !

May 14, 2011

Õnneks on elu vahel nagu ilus pilt.






Kullakesed!
Kõigepealt. Andke andeks, et pole vahepeal uusi postitusi lisanud, tegemist on palju ning mõtted on mujal. Te saate aru küll,onju.


Kõike vahepeal juhtunut ma teieni ei too, kuna seda on palju-palju.Natuke toon.
Näiteks küpsetasin ma 2 tundi oma endistele klassikaaslastele pannkooke, mille ma järgmine päev neile koos maasikamoosiga kooli viisin. Pidime tegelikult püramiididega veelkord esinema, aga "sorri et teiejuurest lahkusin" ütlesid siis pannkoogid. Edukalt.
Kõike suurem muutus,mis mulle üldse ei meeldi, seoses koolist ära tulekuga on Osade suhtumine minusse.Loodan, et aeg loksutab kõik paika.


Et blogi-rutiini jätkata, kirjutan ma ka tänasest päevast tiba detailsemalt.
Kell 8 ärkasin ma tänu emale üles. Ta katsetas, et mitu korda ta peab laskma Getteri laulu, et ma püsti kargaks.Kurjalt. Piisas umbes ühest korrast.
Kahe tunni pärast olin ma juba kirbukal, ostsin paar asja ning läksin kristiinesse. Seal sain mõnikümmend mintsa ringi tuiata, kui juba mind( pluss kõiki teisi seal viibijad ) välja visati. Keegi tark inimene oli jälle pommiähvarduse teinud. Normaalne.
Õhtul läksin Sikiga jälle linna, et teetassi ja koogi taustal elu lahata. See õnnestus meil,nagu alati. Linnas nägime veel tüüpe, kes kandsid silti "1 musi - 1 euro". Kohe näha, et keegi oli eelmine õhtu ühikarottidest ideid röövinud. Tegelikult geniaalne äri, respekt.
Mainin veel ära, et ma jumaldan praegust ilma,hea,värske. Põhiline on muidugi see, et ma saan oma ülivägeva ülioranzi vihmavarjuga ringi keksida.Värvid on moes!
Aga.
Kauaoodatud Eurovisioon oli ka täna. Pooled eestlased arvasid, et kuna Eesti sai edasi, siis ilmtingimata ta ka võidab. Päris nii lihtsalt see ei käinudgi.Aga suva see!Elu läheb edasi. Jooge limpsi, hakkab parem!


* Tervitaks Mimmut, kes mu õhtuid oma geniaalsete juttudega sisustab.Kui tal neid on.


And though, if nearly all these moments are just in my head
I'll be thinking 'bout them as I'm lying in bed
And I know that none of it may really ever come true
But in my mind I'm havin' a pretty good time with you


Good good ,good song.




Varsti jälle
Brit !
xxx

No comments:

Post a Comment