Küsimusi? Tähelepanekuid? Kirjutage mulle - Brituoma@live.com !

February 17, 2011

Süüdi on punk ja päikene




HINGA?


Täna oli külm päev. Täna ärkasin ja läksin isegi kooli. Täna käisin Ristoga vanalinnas jalutamas. Okei. Nii. Ja siis kui ma bussiga koju sõitsin, mõtlesin,et vaatan telefoniga külmakraade.Okei oma -22 kraadi tuli ära, korralikult ikka. Astusin bussist maha ja mulle kõnnib rahulikul sammul vastu vanem meesterahvas, peatub hetkeks et suitsu süütada, kõnnib tuimalt edasi. Kõige veidram oli see, et tal olid lühikesed varukad. Selle asja nimi on t-särk.Ma arvan,et oli ikka +22 kraadi mitte -22 ja lihtsalt kõik teised inimesed maailmas on imelikud.


Ükspäev ammu, ehk 15 veebruar 2011, tähistasin Mina aasta tähtsaimat püha - Külmapüha. Ma mitte ei võtnud endale puhkust ainult koolist, vaid kõigest. Reaalselt. Ma istusin tuimalt kodus oma nelja seina vahel, jõin mõnikümmend tassi teed ning sõin sõbrapäevaks saadud komme. Elu!
15 veebruar 2011 sisaldas ühte sündmust veel - Ahto sai 18. Õnne vanamees!

Ma võtaks veel ühe ilusa lausega kokku selle, et Me saime Sikiga Eesti politseidelt kiita ja Me saame ajalehte. Aga see ju pole midagi erilist, igapäevane.




* Ma arvan, et kui me kõik veel mõned kuud elame siis me näeme ükskord seda kevade asja ka. Seega, pürgime kõik sinna poole jah.






See on lühike. Ma tean. Ärge vihake mind. Ma pole süüdi, et ma ei ela nii,et ma viitsiksin siia palju teksti mõelda ( ?????????????? ). Ma tean, et te saate aru. Ma ei tea midagi. Ma tahaksin teada. Lõpetan trükkimise? Parem oleks.

HEAD ELU,
teie Brit



No comments:

Post a Comment