Küsimusi? Tähelepanekuid? Kirjutage mulle - Brituoma@live.com !

March 26, 2011

Üks tõupuhas mees, palun?















Ühesõnaga, tere.
Ma tean. Teil on täielik õigus mind praegu mitte sallida, ma pole päris ammu teie õhtuid oma lolli jutuga sisustanud. Ükskord ma veel heastan selle. Teen küpsiseid teile, või midagi.


Oli vaheaeg. Endiselt on tegelikult. Täna on minujaoks tähtis päev -minu viimane vaheaja päev Selles koolis. Peaks tähistama. Jah, hea mõte - ostan õhtul paki kalapulki ja paar pudingut. Ideaalne lõpp ideaalsele koolivaheajale.
Aga tegelikult see isegi oli natukene korda läinud. Nägin oma teisele poole vett põgenenud sõbrannat - tegime mõned kohvid, mõned naljad, jagasime uudiseid ja külastasime kalamaja põlenud maju.Tuleb tunnistada, et kalamaja on väga sõbralik koht. Seal üks maja sein ütles meile " Suc tu go hel ". Mida iganes see ka tähendas.. Keeleoskajad?


Ja eile oli mul kohutav hommik. Mind äratas üles mu naaber, kes katsetas, kui kõvasti ta kõlar Gagat mängida suudab. Tuleb tunnistada, et päris võimsad kõlarid tal. Aga siis panin enda kõlarid umbes-põhja, tegin kohvi ja Gagaline-äratus oligi unustatud.
Kuskil kell 16.15 saime Sikiga kokku, liikusime linna. Tuiasime ringi, otsisime ühte teatud maja.Leidsime.Tuli välja, et läksime valel päeval. Normaalne. Liikusime boheemi, mis oli meie õnnetuseks täis. Normaalne. Tahtsime liikuda läbi balta turu vanalinna, kuid see pandi meil ninaees kinni. Õnnestunud linnaskäik. Vähemalt lõpetasime siiski saiakeste näost sisse ajamisega.



Ahja, kogu eesti rahvas peab veel teadma ühte olulist asja. Siki teeb remonti. Ta vahetas mõmmibeebidega tapeedi välja.


* Istun siin, kohvi käes, mõtlen, et tahaks veel mõne ilusa uudise teile rääkida. Uudiseid on, uudiseid on alati ja palju. Kõik need on halvad, saatanast peategelasega. Selliseid mida ei tohigi avalikustada. Keegi salatseb, keegi valetab,reedab. Saate aru küll, mida Ma mõtlen.
Kohutav inimkond, õppige elama!



Vaatab mind kaks täiskuud sinu kahes silmas,
Saame oma koha tiirlevas maailmas.




Endiselt Brit,
xxx

3 comments:

  1. Ma kas olen pime või pole siin mitte ühtegi sõna tõupuhtast mehest? :D

    ReplyDelete
  2. mu pealkirjad ei lähegi tekstiga kokku, need täiesti omaette teema:D

    ReplyDelete
  3. Woah! Teema milles on peidetud omaette teema väga sügav :D

    ReplyDelete